Indflydelse
Kommunikation
Analyse
Medietræning
Facilitering

Den digitale events´ ABC

1. januar 2021|

Den digitale events´ ABC: Begå ikke samme fejl i planlægningen, som regeringen gjorde ved et haste-digitaliseret pressemøde i coronaens skygge: Hver eneste detalje skal være testet igennem, inden det virtuelle tæppe går op. Her [...]

Når politikere græder

30. november 2020|

Når  politikere, minkavlere og fodboldtrænere græder: Det har udviklet sig til en nationalsport at stille sine følelser til offentligt skue i kampen om danskernes sympati. Sorg, fortvivlelse og vrede giver ekstra tv-opmærksomhed, men er det [...]

Kommunikation i en krise-tid

17. marts 2020|

Kommunikation i en krisetid: Kommunikér med gefühl via presse, nyhedsbreve og sociale medier. Store dele af Danmark er lukket ned, og i øjeblikket er der kun plads til én dagsorden i medierne og dansk [...]

BUPLs vej til finansloven

7. december 2019|

Vejen til finansloven: Man kan ikke fortænke pædagogernes fagforening, BUPL, i at de formentlig går glade på juleferie. BUPL er kommet igennem med krav, som det ikke er lykkedes magtfulde Ældre Sagen at komme i [...]

Stemme uden filter?

16. november 2019|

Organisationsverdenen har gennem de senere år fået nye varer på hylderne for at efterkomme efterspørgslen fra politikere og medier: stemmer uden filter. Ofte viser de sig at være omhyggeligt castede og for nogens vedkommende skolede [...]

Sådan indretter vi et newsroom

12. september 2019|

Arbejdsrutiner: Uanset om man har en snes, fem eller blot én medarbejder, der tager sig af kommunikationen, er der gevinster at hente, hvis man arbejder som i et redaktionelt newsroom. Vi har samlet en række [...]

Find os på de sociale medier

Susanne Hegelund

Peter Mose

HEGELUND & MOSE