Indflydelse
Kommunikation
Analyse
Medietræning
Facilitering

Tre veje til omtale

21. november 2015|

Vinkling og formater: ”Medierne vil ikke have vores gode historier,” lyder den opgivende bemærkning ofte, når vi rådgiver i medie-relationer. Og noget er der om det. Da vi i sin tid selv arbejdede i mediebranchen, [...]

Bliv den nye ekspert

17. november 2015|

Talsmand: Der kan hurtigt komme et forudsigeligt skær over de organisations-talsmænd og virksomhedsfolk, der popper op i medierne. Det lyder som ”nyt fra Kreml”, for vi seere, læsere og lyttere overraskes ikke; vi synes, vi [...]

Embedsmænds sorte liste

17. november 2015|

Der kan være mange grunde til, at du ikke er med i det gode selskab og kommer med til de vigtige hulemøder med embedsmændene på Slotsholmen før og efter en politisk beslutning.  Ofte handler det [...]

Fem fede fra Folkemødet

17. juni 2015|

Hvad fungerede bedst på årets Folkemøde? Vi bedømmer inden for fem kategorier: Fysiske rammer. Kreativitet. Humor. Tilstedeværelse. Politisk synlighed. Bo bedre Ældre Sagen: Man får lyst til at slå sig ned De fysiske [...]

Fem statsministerdyder

17. juni 2015|

I morgen skal vi ned og stemme. Mange får formentlig også i år en klump i halsen, når den højtidelige stemning af en vigtig handling fylder valglokalet. I "Håndbog for Statsministre" stilles der blandt [...]

EU fra A til Z

10. juni 2015|

Det kan være svært at overskue, hvordan man skaffer sig indflydelse på EU-beslutninger. Her er lobbyistens startpakke. H & M ruller hele påvirknings-alfabetet ud – fra A til Z. Vil du for alvor i gang [...]

Find os på de sociale medier

Susanne Hegelund

Peter Mose

HEGELUND & MOSE