Indflydelse
Kommunikation
Analyse
Medietræning
Facilitering

Skræm nogle ansøgere væk

5. marts 2016|

Hellere 10 kvalificerede ansøgere end 100 ukvalificerede. Lad være med at spilde jeres egen og de "forkertes" tid. Skriv jobannoncen, så de behov, I gennem en grundig analyse er nået frem til, fremgår tydeligt og [...]

Egne datafolk eller ej?

3. marts 2016|

Indflydelsesmetoder: Bør man ansætte skarpe talknækkere i egne rækker? Eller er det bedre – også for troværdigheden – at få et velrenommeret analysefirma med tunge specialister til at udarbejde gennemregnede rapporter? Spørgsmålet er ikke længere, om [...]

Skumbad eller syrebad?

10. januar 2016|

Det er et chok for en del af os pludselig at se sig selv i modebutikkernes omklædningsrums vel-oplyste spejle, der viser det hele forfra og bagfra; styrker og svagheder uden filter. På samme vis kan [...]

Hvad cand. en kommunikatør?

10. januar 2016|

Efter års stilstand er markedet for kommunikationsfolk eksploderet. Vist aldrig før har så mange stillingsannoncer fyldt job-portalerne – ikke sjældent med alskens blæksprutte-krav til den nye medarbejder. Om blæksprutterne findes? Jo, men de kan tælles [...]

Slap journalistik – og ledelse?

20. december 2015|

Journalist Annegrethe Rasmussen er muligvis for hurtig på tangenterne, ind imellem. En medfødt ”brist”, kanske, eller for meget om ørerne? Den lette pen hænger muligvis også sammen med, at Rasmussen ikke har den klassiske journalistiske [...]

Hvad er lobbyisme?

27. november 2015|

Så du udsendelsen "Politik til salg"  forleden? Er du nysgerrig efter at vide mere om, hvordan lobbyisme udfolder sig i dagens Danmark? Så læs Lobbyistens Lommebog, der giver et præcist og underholdende indblik i de skjulte mekanismer [...]

Find os på de sociale medier

Susanne Hegelund

Peter Mose

HEGELUND & MOSE