Ida Sofie Jensen, koncernchef, Lægemiddelindustriforeningen (LIF):
”Lægemiddelindustriforeningen har gennem et bevidst strategisk valg redefineret vores rolle fra at være sælgere af medicin til i stedet at være leverandør af sundhedsydelser og partner med sundhedsvæsenet. Det betyder også nye udfordringer, når det gælder vor dialog med politikere og myndigheder. Peter Mose har stor indsigt i de politiske rammebetingelser og moderne interessevaretagelse. Derfor er det værd at lytte til ham.”
Torben Modvig, administrerende direktør, NCC Bolig A/S:
“Peter Mose er en erfaren presserådgiver med et godt netværk i pressen. Vi har i et konstruktivt samarbejde fået skærpet NCC Boligs profil i medierne – og opnået en højere grad af synlighed. Peter Mose ser den gode historie og forstår at videreformidle den med imponerende effektivitet.”
Lars Nielsen, PA-direktør Finansrådet:
”Peter Mose har et enestående netværk og indsigt i det politiske maskinrum. Han forstår politikernes, embedsmændenes og lobbyisters arbejdsvilkår og kan – som en af de få herhjemme – videreformidle disse på fornem vis.”
Charlotte Brix Andersen, kommunikationschef for WWF-Verdensnaturfonden:
“Peter Moses mange års erfaring inden for kommunikation, ledelse og politik mærkes tydeligt. Det er sin sag at stå over for en kommunikationsafdeling og en tung faglig afdeling – og lede et seminar om, hvordan det daglige samarbejde kan blive endnu bedre. Men med sin tillidsvækkende personlighed og sin skarpe indsigt i de to verdener formår Peter let at bygge den bærende bro. Alle får på skift noget at tænke over i løbet af kurset. Peter er utrolig god til at facilitere diskussioner og justere det skræddersyede program undervejs. Han kommer også med meget nyttige og helt konkrete tips og tricks om samarbejdet med pressen.”
Mikael Bay Hansen, chef for Dansk Metals formandssekretariat:
“Man finder sjældent en kombination af skarpt blik for kommunikation, politisk analyse og ledelse samlet i en person. Det finder man i Peter Mose, hvilket gør ham til en fantastisk sparringspartner og samtidig en person, der både kan coache og komme med praktiske anvisninger til at løse konkrete problemer.”
Nikolaj Juhl Hansen, Senior Office Partner, advokatselskabet Eversheds:
”Vi har brugt Peter som sparringspartner på vores nye pressestrategi og fået en super betjening. Peters indsigt i effektiv kommunikation er meget værd for os, og hans villighed til at servicere os på den måde, vi har brug for, gør det meget nemt at samarbejde. Med sin ærlige og hurtige feedback er han et aktiv for vores virksomhed.”
Villy Dyhr, forbundssekretær HK:
“En analytisk stærk rådgiver, der kan levere et professionelt serviceeftersyn af en organisations kommunikation og aflevere det præcise notat med de ærlige og nødvendige forbedringsforslag. Det er tydeligt, at han selv har ledelseskilometer i benene, politisk tæft og stor viden om moderne kommunikation.”
Merete Nedergaard, direktør for Danske Sundhedsorganisationers Arbejdsløshedskasse:
“Inspirerende workshop, der gav retning på fremtidig presseindsats.”
Michael Vedsø, kommunikationschef EU-kommissionen:
“Peter Mose har bidraget væsentligt til at gøre “Europa 3.0″ til et ledende medie inden for den danske EU-journalistik. Peters tæft for den politiske journalistik gør ham til en top-formidler af komplekse problemstillinger. Både når det gælder analysen af Danmark i EU og når det gælder EU’s afsmitning på den indenlandske politiske situation, formår Peter at komme ind til kernen klart, analytisk, skarpt – og med humor.”
René Bugge Bertramsen, stabschef, Københavns Kommune, Børne- og Ungdomsforvaltningen:
”Som gammel embedsmand fra centraladministrationen er det tydeligt at høre, at Peter Mose har forstået Slotsholmen og hvordan embedsmænd tænker – om sig selv og relationen til ministrene. Peter evner at “høre fuglene tale”, som man siger: stor indlevelse og solide, skarpe analyser. Peter overgår med lethed de velkendte kommentatorer på TV2, TV2 News og DR1.”
Claus Skovhus, redaktør af Berlingske Business Magasin:
“Peter har indsigt og indlevelse i den politiske dagsorden og formår at omsætte det til perspektivrige analyser, som højner læsernes forståelse og viden om den politiske udvikling, der har betydning for ledelsesarbejdet i danske virksomheder. For Berlingske Business Magasin er det altafgørende, at vi kan tilbyde kompetent indhold. Magasinet henvender sig til beslutningstagere, der træffer strategiske valg, og de stiller krav til aktualitet, troværdighed og præcision.”
Carlos Villaro Lassen, direktør for Ferieudlejernes Brancheforening:
“Javel, Peter Mose! Hans foredrag om centraladministrationen og den øverste ledelseskamp er et must-have foredrag. Her har man mulighed for at blive indført i en unik verden for topembedsmænd med Peter Moses utroligt store viden og analytiske evner. Med udgangspunkt i sin bog JAVEL, HR. MINISTER! har Peter et foredrag, der vil være meget velegnet til en årsdag, et bestyrelsesmøde eller seminar.”
Ole Lund Jensen, kontorchef Danske Regioner:
“Peter Moses oplæg om dansk politik er relevante for alle, der arbejder med eller ønsker at påvirke de politiske beslutningsprocesser. Han formår at skaffe sig netop den viden og sætte netop den analytiske ramme, der gør et foredrag unikt.”
Karen Lumholt, med-underviser på Journalist-og Mediehøjskolens kurser i strategisk kommunikation:
”Peter er lynskarp to the bones, ambitiøs, initiativrig, humoristisk. Hans indsigt i kompleksiteten, strukturer og magtforhold inden for kommunikation, politik, organisation og ledelse er der vel ikke mange herhjemme, der kan hamle op med.”