Mød os på Folkemødet
HEGELUND & MOSE har været med på Bornholm hvert år lige siden starten i 2011, hvor der var langt mellem både politikere og medier. Sådan kan det også risikere at blive i år. Alligevel er [...]
10 visitkort med hjem i år?
Hvor mange nye visitkort satser du på at få med hjem fra Folkemødet? Fem, 10 eller 15? Med et valg om hjørnet kan det komme til at knibe lidt med folketingspolitikernes i år. Så meget [...]
Kursus: Bliv mediernes konkurrent
HEGELUND & MOSE-kursus i at etablere et newsroom: Bliv mediernes konkurrent – frem for bare at være kilde. Organisationer og virksomheder kan med fordel se på sig selv som nyhedsproducenter og mediedirigenter på lige fod med [...]
En del af noget større?
Pejlemærke for forretning, ledelse og kommunikation: ”En del af noget større”. Sådan lyder DBUs nye grundfortælling. Den opfylder alle tekstbøgernes kriterier for den slags. Også i vores optik er grundfortællingen en ultrakort historie, der på [...]
Lobbyistens sponsor-guide
Partistøtte: Her er Hegelund & Moses guide til, hvordan man bedst tackler ønsket om støtte: Partierne fattes penge. En interesseorganisation eller virksomhed kommer nemt under pres, ikke mindst når valget nærmer sig. I den situation [...]
90-årig medie-lobbyist
DR-toppen er ikke meget for at bruge ordet lobbyisme. ”Vi lægger blot tal frem, så må politikerne beslutte sig”, siger Danmarks største kommunikationsvirksomhed om sin interessevaretagelse. Uanset hvad man kalder påvirkningsaktiviteterne, gør DR-ledelsen det med [...]