PR

PR, der virker: HEGELUND & MOSE har arbejdet med pressearbejde på begge sider af skrivebordet i mange år; først som journalister og nyhedschefer, siden som presse- og kommunikationschefer. Derfor ved vi, at der er ganske mange måder at sætte dagsordenen på. Vi har ubestrideligt gefühl for den gode historie, der kan rydde forsiden, blive den bærende historie i tv-nyhederne eller få sin gang på de sociale medier.

PR

Vi kender medierne indefra – lige fra TV-Avisen og TV2 News til de store landsaviser

PR hvordan?

Vi ser med friske øjne på presseindsatsen, forbedrer den og bistår med at få historierne ud de rette steder.

Det gør vi med stor viden om, hvordan dagsordensætningen er i opbrud: De klassiske medier – aviser, tv og radio – har på få år mistet monopolet, omend de fortsat er væsentlige drivere af nyhedsstrømmen.

Den udvikling giver udfordringer, men også nye muligheder for pressearbejdet og dagsordensætningen.

Først og fremmest  fordrer det nye måder at arbejde på; en omlægning af gamle vaner og tankemønstre.

Kunder

Vi rådgiver og eksekverer på alle ledelsesniveauer:

  • Formand og bestyrelse
  • Direktionen
  • Kommunikationschefen
  • Pressechefen

Det får I ud af samarbejdet

Vi er blandt landets bedste rådgivere, når det gælder PR.  Det handler dybest set om erfaring. Vi har været i gamet i flere årtier.

Derfor tør vi med sikkerhed love, at vi kan identificere de måske oversete historiemuligheder, bistå med at fintune dem og få dem gjort interessante for andre end jer selv.

Vi står også klar før, under og efter en krise – vi bevarer roen og overblikket, også når det følelsesmæssige pres på ledelsen er på sit højeste.

Endelig er vi blandt de bedste i branchen, når det gælder medie-og budskabstræning. Vi har trænet rigtig mange direktører, chefer og talsmænd, så de er blevet bedre i interviewsituationen og når de står over for en forsamling.

Kontakt

Susanne Hegelund på 40.32.68.16 eller Peter Mose 51.22.46.14. Eller skriv til info@hegelundmose.dk

Kundecases PR

HEGELUND & MOSE har løst en stribe rådgivningsopgaver inden for PR. Det gælder lige fra nytænkning af kommunikationsindsatsen og historieudvikling til krisehåndtering og medie-og budskabstræning.

Nyt PR-mindset hos kommunikationsfolk

PR: Medierne får stadig mange uprofessionelle henvendelser fra virksomheder og organisationer, der vil i avisen og fjernsynet.  Lær de redaktionelle koncepter at kende. Så er der masser af muligheder for at sætte dagsordenen, også med såkaldt konstruktive nyheder.

Det kræver et nyt mindset i kommunikationsafdelingerne: Gør den sure redaktør glad.

Genveje til omtale

Læs også Tre veje til omtale samt Konstruktive nyheder – fup eller fakta. Endelig kan man med fordel læse Pressemeddelelse eller twitter?