Skab dit eget newsroom

Pressecenter

Selv organisationer og virksomheder med få ressourcer kan få meget mere ud af sin kommunikation

Der er givetvis meget mere stof i din organisation, end du gør dig begreb om – men hvordan får omverdenen glæde af den viden? Hvordan får I sat det ønskede aftryk på samfundsåndedrættet? Vi kommer gerne forbi og tager et kig på jeres kommunikationsmuligheder.

I har måske en hjemmeside, et par pamfletter til uddeling i receptionen, et intra-net til medarbejderne, en Facebook-side og et månedligt magasin på print til medlemmer eller kunder. Digitale muligheder udnyttes sporadisk. Noget er der måske en klar linje bag, andet ikke.

En “medieportefølje” kan stort set altid optimeres, så organisationen afsætter et langt tydeligere og samlet aftryk i omverden og hos medlemmer og kunder. Det kan blandt andet ske ved at omlægge aktiviteterne til en slags newsroom, hvor der med strategisk afsæt udvikles, udsendes og genbruges stof.

Vi har mange års hands on erfaring i at samtænke kommunikation på kryds og tværs af interne nyhedsbreve, klassiske medier som tv og print og nye digitale løsninger.

Vil I have ”mere ud af mindre” eller overvejer I at omlægge jeres kommunikation fra nuværende formater til nye, så ring for en konsultation. Det kan være alt fra et inspirationsmøde til det lange, seje konsulentarbejde med at få analyseret, planlagt og gennemført en ny mediestruktur.